علاء الدین شو با همکاری آزمایشگاه رایمون دانا دایان ،دوره های تسلط بر مهارت را برگزار می کند.

 

وقتی شما برای اولین بار رانندگی یاد می گیرید و پشت فرمان می نشینید مغز شما تمامی اطلاعات مربوط به مهارت رانندگی رو به صورت هشیار پردازش میکند برای هر حرکتی با اراده شما واکنش نشان می دهد, پدال ترمز رو چه وقت و به چه میزان فشار بدهیم, فرمان رو به چه میزان و چه موقع بچرخانیم، در هنگام رانندگی به چه مواردی دقت کنیم و .. وقتی مدت زمان زیادی این کارها را تکرار کردید (به عنوان مثال ۱ ماه, ۳ ماه یا ۱ سال) مسیر عصبی در ذهن شما ساخته می شود و آن آموزش ها از ذهن هشیار خارج شده و به قسمت نیمه هشیار می روند

در اصل تکرار و تمرین و تجربیات باعث ایجاد چنین نوع پردازشی در مغز می شوند. و در نهایت این آموزش ها به مهارت تبدیل می شوند و ملکه ذهن می شوند و دیگر می توانید این مهارت رو بصورت کاملا خودکار و بدون فکر کردن انجام دهید.

برای ورود به بازار کار شیمی و انجام موفقیت‌آمیز وظایف شغلی‌ یک شیمیست در آزمایشگاه، باید دانش، توانایی و صلاحیت داشته  ‌باشید. این ویژگی‌ها، که به عنوان مهارت شناخته می‌شوند، می‌توانند به شما کمک کنند که در زمینه‌ای خاص تخصص کسب کنید. تخصص و مهارت شماست که برتری می آورد.

آموزش های ما سه بخش است.

  1. آموزش مهارت
  2. تثبیت مهارت
  3. تسلط بر مهارت

با شرکت در دوره های آفلاین و یا دوره های حضوری آموزش میبینید اما این تازه شروع پروسه حرفه ای شدن شماست و بعد از آن برای تثبیت مهارت فایل هایی بخش تئوری و ویدئوی آموزشی دوره اختیار شما قرار می گیرد  تیم پشتیبانی ما هم همراه شماست تا شما بتوانید آموزش را مرور کنید و سوالات خود را بپرسید؛ اساتید آزمایشگاه پاسخگوی شما خواهند بود.

در این مرحله است که می توانید در دوره های 5 روزه تسلط بر مهارت شرکت کنید با حضور در آزمایشگاه می توانید آموزش هایی که دیدید را زیر نظر اساتید آزمایشگاه رایمون دانا دایان تمرین کنید صفر تا صد یک آزمایش را خودتان پیش ببرید تا مطمئن شوید که خودتان می توانید و کاملا مسلط شده اید.

جهت شرکت در دوره های تسلط بر مهارت با واحد آموزش 09127212994 در ارتباط باشید.

دوره تسلط بر مهارت hplc

 

دوره تسلط بر مهارت آزمایشگاه مواد آرایشی بهداشتی

 

دوره تسلط بر مهارت آزمایشگاه مواد غذایی